Den Digitale Hotline

Den Digitale Hotline giver dig mulighed for at springe køen over, når du vil vide status på din sag vedrørende pas, kørekort, pladsanvisning, flytning og sundhedskort. Eller hvis du har spørgsmål til generelle råd og vejledning.

Digital selvbetjening - Spring køen over. Illustration: Peter Bay Alexandersen

Spring køen over med Den Digitale Hotline

Halsnæs Kommune indgår pr. 1. januar 2018 i et nyt hotline-samarbejde med andre sjællandske og jyske kommuner. Det nye kontaktcentersamarbejde gør det muligt at udvide åbningstiden for Halsnæs’ borgere.

Hvis du ringer til Den Digitale Hotline på 70 20 00 00, sidder kyndige borgerservice-medarbejdere klar til at hjælpe dig.

Åbningstider:
Mandag til torsdag fra 08.00-20.00
Fredag fra 08.00-16.00
Lørdag - Lukket
Søndag fra 16.00-20.00

Du kan få hjælp til følgende: 

  • Status på din flyttesag 
  • Status på dit sundhedskort 
  • Status på din sag vedr. pas/kørekort 
  • Status vedr. pladsanvisning i daginstitutioner 
  • Hjælp til selvbetjeningsløsninger på kommunens hjemmeside og Borger.dk 
  • Generel info om kommunens hjemmeside

Du kan ikke få hjælp til en konkret sagsbehandling. 

Den Digitale Hotline erstatter det hidtidige Hotline Sjælland.

 

Sidst opdateret 24. januar 2018

Er du faret vild i kommunen?

Ring til Den Digitale Hotline
Mandag-torsdag 8-20
Fredag 8-16
Søndag 16-20
- Året rundt


Bestil NemID


Se video om Digital Post